четвер, 6 квітня 2017 р.

Производство

Новий кран КА-40 на ринку вантажопідйомної техніки 

Лисяк Б.Р., директор ТзОВ "Надрагідробурмаш"
Дейнека О.Є., начальник відділу ОП 


 Спеціалістами ТзОВ “Надрагідробурмаш’’  завершено останній етап у створенні нового автомобільного крану КА-40. 
      Протягом трьох місяців проведені всебічні випробування, в процесі яких була перевірена вантажна характеристика на всіх довжинах стріли, стійкість крана у всій зоні роботи, динаміка механізмів  на всіх режимах роботи.
      Разом із спеціалістами НВП “Елекран” відпрацьовано і перевірено програмне забезпечення апаратури захисту крана нового покоління ПЗК-30.
          Були проведені всі необхідні заміри  ергономічних і екологічних показників  лабораторією промислової токсикології Львівського національного медичного інституту ім. Данили Галицького.

          Проведені  випробування крану КА-40 (базове шасі Камаз 6520(Євро5)), як дорожнього транспортного засобу, в акредитованому випробувальному центрі -ТОВ «Інтертрансгруп» -Центр діагностики та підтвердження відповідності дорожніх транспортних засобів з отриманням “Сертифікату відповідності транспортного засобу”.
            Згідно вимог Технічного регламенту безпеки машин акредитованим і уповноваженим органом з сертифікації ДП «ОС Крантест», м. Одеса проведені сертифікація і випробування крана, за результатами яких отримано сертифікат перевірки типу.

      
         І на завершення,  проведені приймальні випробування крана за участю представників Держспоживнагляду, головного управління Держпраці у Львівській області, Інституту проблем надійності машин і споруд, м. Львів, ДП «ОС Крантест», головного управління нацполіції у Львівській області.

 Більш детально про експлуатаційні особливості крана.
При проектуванні крана особливу увагу було приділено безпеці та комфортності роботи машиніста, надійності роботи всіх вузлів і систем крану.
        Для цього  на крані  встановлена кабіна сучасного дизайну з панорамним переднім склом і зсувними дверима, яка  має підвищену жорсткість за рахунок застосування в каркасі металевих прямокутних профілів. В кабіні передбачено інтер'єр, що включає сучасне крісло оператора з вбудованими у підлокітники сидіння джойстиками електронного пропорційного керування, що  забезпечує плавність, легкість і точність керування. Знижується стомлюваність оператора, покращується безпека й підвищується продуктивність його роботи.  Надано також увагу забезпеченню ергономіки та підтриманню належного мікроклімату в кабіні. Застосовано нові типи облицювальних панелей, клеєні вікна, кондиціонер “DIRNA”(Іспанія), та опалювач WEBASTO” (Німеччина) з автоматичною електронною системою підтримки заданої температури в кабіні.




          Безпечну роботу крана забезпечує комплекс приладів і пристроїв, у тому числі мікропроцесорний обмежник навантаження ПЗК-30 із цифровою індикацією параметрів роботи на дисплеї в кабіні машиніста. Прилад автоматично здійснює захист крана від  перевантаження і перекидання, оснащений системою координатного захисту крана, необхідної для роботи в стиснутих умовах, має вбудований модуль захисту крана від небезпечної напруги для роботи поблизу ліній електропередач і блок телеметричної пам'яті «чорна скринька», що фіксує робочі параметри і ступінь завантаження крана протягом усього терміну служби.


                  На крані передбачена опція радіокерування  приводом поворотно-висувних опор і кранових операцій з виносного бездротового   пульта.   Застосована і адаптована система радіокерування компанії “Radiomatic” (Німеччіна). Радіус дії системи до 300 м.
 Застосування радіокерування підвищує безпеку і покращує умови роботи оператора, тому що є можливість вибрати оптимальне місце керування, що дозволяє швидше і точніше виконувати необхідні операції.
               Значну увагу також приділено надійності роботи гідросистеми крану. В гідрообладнанні  крана застосовані  з'єднання трубопроводів та ущільнення провідних світових фірм: “Parker”(Німеччина), “Simrit”, “Kastas“, розподільча та клапанна апаратура   компаній Sauer-Danfoss, Сaproni, Badesthost, PSM, Hidropnevmotehnika та інші. Гідроциліндри виготовленні із високоточних готових труб – для гільз застосовані хонінгуванні труби з точністю внутрішніх діаметрів Н8,  для штоків — зовні хромовані  труби з точністю f7.
           Одним з головних завдань було полегшення конструкції стріли і збільшення її несучої здатності та забезпечення ремонтопридатності, що було вирішено застосуванням  високоміцної сталі з межею текучості  Ϭт = 700 МПа, застосуванням гнутих профілів для виготовлення секцій, застосуванням конструктивних рішень зі  збільшення стійкості телескопічних гідроциліндрів.
           Стріла крана телескопічна, 4-секційна  довжиною 34 м, з приводом висування секцій двома гідроциліндрами з ходом 7,2 м і канатним 4-вітковим поліспастом. Поперечний переріз секцій стріли виконано у вигляді 7-кутого  багатогранника з радіусами згину R80 мм.
        


 Враховуючи те, що нижні профілі секцій, які працюють на згин та стиск і тому більше навантажені ніж верхні профілі,  виконані з  листів більшої товщини, крім цього рознесені зони навантажень від згину та зони  місцевих навантажень від опорних повзунів,  значно підвищена несуча здатність  стріли.
           Для збільшення несучої здатності довгоходових гідроциліндрів висування секцій стріли застосовано конструкцію з відкритою порожниною штока.
         Застосовано також інший принцип закріплення штоків висування секцій в стрілі – жорстке закріплення штока з можливістю компенсації неточності виготовлення металоконструкцій. Таке закріплення підвищує стійкість штоків і відповідно несучу здатність циліндрів. 
         Слід відзначити, що при проектуванні стріли в її конструкції було передбачено високий рівень ремонтопридатності, що забезпечується     уніфікацією опорних поліамідних плит — поперечний профіль плит для всіх секцій однаковий, відрізняється тільки довжиною, повністю уніфіковані на всіх секціях також елементи встановлення і кріплення передніх нижніх і верхніх та задніх  плит в стрілі.
       
Форма поперечного перерізу секцій, розміщення опорних повзунів представлена на Рис.1.






 Крім того, конструкцією передбачено зручне складання, розкладання стріли, що забезпечено тим, що привід висування секцій — це два гідроциліндра 1 і 2 з канатним поліспастом, повністю складаються в окремий вузол, витягувальний 3 і стягувальний 4  поліспасти з'єднуються спеціальною шарнірною ланкою 5, яка є одночасно обоймою для закріплення віток канату  витягувального та обвідним профілем для  стягувального поліспастів. При складані стріли цей вузол вставляється у верхню секцію, ланка 5 заходить в спеціальне гніздо в задній верхній частині секції, де  закріплюється двома пальцями.
               Конструктивні особливості несучих металоконструкцій, які обумовлюють високу несучу здатність і надійність в експлуатації.
        Опорна рама – центральний модуль, виконаний у вигляді циліндричної поверхні інтегрованої в раму, що дає значне підвищення жорсткості рами і відповідно покращує умови роботи опорно-поворотного пристрою.
               Поворотна рама - конструкція елементів приєднання бокових стойок і задньої стінки до основи поворотної рами,  елемент задньої стінки виконано у виді циліндричної поверхні з радіусом  близьким до траєкторії доріжок кочення. Така форма рами рівномірно розподіляє навантаження на всі болти кріплення опорно-поворотного пристрою  в задній частині рами  (в традиційних конструкціях крайні болти у місцях розміщення бокових стійок  несуть основне навантаження і є слабким місцем).
        




          Поворотно-висувні опори: застосована оригінальна конструкція  опорних гідроциліндрів. Гідроциліндр закріплюється шарнірно штоком за верх циліндричної обойми опори, а гільза розвернута вниз і виконує  роль опорного  елемента (замість штока в традиційних конструкціях). Гільза центрується  в обоймі опори конусними розрізними вставками. Таке розміщення опорного гідроциліндра збільшує його несучу здатність.
       
Технічні характеристики
                                                                        
Вантажопідіймальність максимальна корисна, т
40,0
Виліт при максимальній вантажопідіймальності, м
2,8
Максимальний виліт, м
26,0
Максимальний вантажний момент, кН.м (тс.м)
1200(120)
Висота підіймання максимальна, м
33,2
Глибина опускання максимальна, м
3,0
Довжина стріли, м
32,0
Кількість секцій стріли, шт
4
Кут повертання при роботі крана, градусів
360
Швидкість підіймання-опускання вантажу:
- з максимальною масою вантажу, м/хв, m=8
- з масою вантажу до 4 т, м/хв, m=1

6
40
Швидкість посадки, м/хв
0,2
Частота обертання, об/хв
0,4...1,2
Тривалість зміни вильоту, с
45
Швидкість висування-втягування секцій стріли, м/хв
6,5
Габаритні розміри крана:
- довжина, м
- ширина, м
- висота, м

11,8
2,5
3,8
Геометричні параметри крана:
- база виносних опор, м
          -поперек
          -вздовж
- відстань між виносними опорами, м
- радіус повертання при русі крана, м


6,6
7,5
2,0
12,0
Маса кранової установки, т
18,6


Діаграма вантажопідіймальності





        Висока якість виготовлення крана забезпечена тим, що  всі основні металоконструкції крана — опорна і поворотна рами, балки поворотно-висувних опор, секції стріли виготовлювалися на спеціалізованому заводі в Турції, решта вузлів на виробничих потужностях нашого підприємства, в тому числі всі складові частини гідро і електрообладнання, елементи облицювання та інші.   В проектуванні і виготовленні приймали участь досвідченні спеціалісти, які в свій час складали основу відділу перспективних розробок  та експериментального цеху Дрогобицького заводу автомобільних кранів. Кран КА-40 успішно витримав приймальні випробування і рекомендований до серійного випуску.

                                     



Немає коментарів:

Дописати коментар